Fredag den 13:e

Ja idag är det oturens dag!

Helt ärligt så tror jag inte på det där , jag menar otur händer varje dag , varje dag drabbas någon av otur...
Så om jag el du tex har otur idag beror detta endast på att vi skulle haft det vilken dag den än var!
Det är iaf min teori , men alla är olika , känner olika och tycker olika!

Annars händer inte så mkt.. har en thurskallig sambo här hemma.. inget duger åt han... fast det är endast för att hans jäkla snus e slut, stackarn!

Noel har inte mått så bra inatt vet inte vad det var men han spydde 2 ggr...:S men nu verkar han må hur bra som helst :S hmm...tror nog det kan ha varit någon han ätit.. men kan inte komma på vad för vad ja vet har bågde noel o liam ätit samma saker.. hmm...

vilket fall som helst är ja megatrött... han vaknade vid halv 4 första ggn o så kunde han inte somna om.. så d var bara att gå upp men runt 6 tiden somna han om till slut iaf o då somna ja som en stock =)
Ja kud e ju inte somna igårkväll heller så la mig ganska sent.. därav tröttheten!

ne nu orkar ja inte skriva mer... ska höra med min kära tjurskalliga karl om ja kan gå o ta ett bad :)

bye bye


Kommentarer
Postat av: sofia

han kanske har hittat någe skräp på golvet eller nått ute som han har stoppat i sig?

är ju ganska lätt hänt..



pussisar <3

2009-11-13 @ 11:29:07
URL: http://diamantmamman
Postat av: jasmine

uch då var nog bara något somsagt som han fått i sig..

trött man kan bli på tjuiga karar..

puss

2009-11-13 @ 12:22:36
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0