091125 - onsdag!

Hej o håå...

har inte tid med detta igentligen =) Håller på att städa... el ja har hittils bara fixat med tvätten men ska försöka få klart allt idag.. de är ju dax för den där julen snart... hmrf...har nog inte tänkt att ha överdrivet mkt saker i år... advenljusstakarna o gardiner åker väll upp... fär väl se o ja tar upp tomtarna sen oxå... men men..har fasen inte tid :D o så ska man ha tid o ta ner skiten sen igen.. ne fy fabian.. tror inte ens vi ska ha gran i år :S de barrar ju så sant o förra julen stog julgranen kvar på tomten typ 4 mdr efter vi slängt ut den.. så nej tror vi struntar i det :P får köpa plastgran ahha :D

Dagen har anars vart lugn , promenera ner till HC med Sofie , bellis & lille skrutt i magen oxå såklart ;) ja o liam o noel var ju klart med oxå =) sofei skulle till apoteket o jag till willys.. behövde köpa toapapper då det typ var helt sluuuut , hade inte ens klarat oss till ikväll =) då kan man ju säöga att d var på tiden ;) köpte lite lampor, batterier o frukostsaker oxå ;P o när ja ska betala så funkar d inte med mitt kort , dumma dumma apparat!! de blev lixom ingen kontakt.. o inga kontanter hade ja på mig heller.. tur att dom har bankomat där nere så ja kunde springa o ta ut pengar iaf...
På vägen till HC träffade jag på irené oxå försen, hon har ju inte sett mig på 100 år så hon gratta till grabbarna =) o dom är ju över 2 år haha..

När ja kom hem la jag båda grabbarna i sämngen.. noel hade ju somnat sen innnan men vakna till nör ja körde in vagnen men som tur var somna han om rätt fort , även liam somna på nån minut...o sen dess har ja suttit lite här o sen påbörjat röjningen.. urrk mkt kvar att göra!
hm nae bäst o sätta igng o passa på medan man får görat för sig själv =) snart vaknar bill & bull =)

skriver mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0