091124 - Tisdag.

Lite besviken efter dagens prov , svarade inte ens på allt :S ojj oj så dålig har de aldrig gått innan.. men men vi får la se.. några rätt vet ja att ja har å vääääldigt många chansade ja på!
SUUCK!
Har ett till prov på fre, med samma lärare o precis lika mkt har ja förstått av den kursen! men har pluggat lite idag o ska köra imorgon när ja är ledig.. problmet är bara att man inte vet vad man ska plugga på :S svårt o få in precis hela boken i höve lixom...men men ...

Annars har de vart lungt.. gick ju som sagt till skolan , hade prov , var väl klar efetr en 20-30 min.. då gick jag runt en timma på stan , fikade o sen gick aj hemmåt..svängde även förbi hageby en snabbis .. o sen gick ja o hämta barnen, hade ganska ont i fötterna sen de blev mkt att gå.. är ju en bit från skolan iaf..
När vi kom hem somnade grabbarna o jag pluggade lite...
När dom vakna åt vi mellis , varm choklad o smörgås :) jummie

Nu funderar ja påp att gå till affärn , känner verklgen inte för det , har ju nästan rört mig tillräckligt idag * LAAAAT* :)

Sjjuuukt sugen på nyyya kläder !! Ska läga ut en bild sen pp ngra favoriter ja hittat :) men har ju nyligen köpt 2 par leggings , ett par jeans m dragkedja , SJUUUUUKT sköna o ett par svarta.. o en lila top...såå jag ska nog inte handla mer denna månad :S blir ju inte mkt mer som fattig student ;)

nej nu ska ja fixa grabbarna.. får skrive mer sen el imorn ...

Ikväll e de AA föresten :) får ju inte missas hihih



Legginsen + den första lila toppen/klänningen är från only.se och dom andra klänningarna från HM :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0