091120- Fredaaaag!

Mycket uppriktigt kom Liam inknallandes tidigt, kl 04,30 , han var jättepigg o jag jättetrött :P Jag vaknade runt 3 inatt o kunde verkligen inte somna om, vred o vändre..vred o vände... o när ja väl somna om så kom Liam.. wonderful! Noel vakna inte förens runt 6,30 så han har npg sovit så de räcker iaf =)

Runt 7,30 fick jag upp sambon iaf så ja fick vila lite , tack snälla <3 vääääldigt ovanligt av honom o vara sååå snäll =)

NU ska vi typ fixa oss o sen ska vi ner på stan... se om man hittar någon bra doppresnt :O inte en aning om va vi ska köpa...

o sen hoppas ja jag hittar någe ja kan ha på ma... men men vi får la se.. annars får ja väl rota fram någe hemma...

nu orkar ja inte skriva mer..får se om de kmr någe inlägg i helgen ska ju iväg som sagt...

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0