Halloo..

Har vart nere på stan idag.. gick ner.. såå skönt o promenera =) är ju en bit att gå så ofast tar man faktiskt bussen.. lat som man är :)
Gick faktiskt hem ifrån stan igår oxå...så knner mig lite duktig denna vecka :P tränade även på trainern nöär jag kom hem..15 min o helt slut haha :D bra kondiiis där :) men d rekomenderade r ju 15 min om dan så..ska nog köra lite idag oxå..

vilket fal som helst .. skulle köpa konfirmationspresent ..efter lite velande om vad man köper till en grabb blev d att ringa hans mor.. och hennes förslag köpte vi oxå =)

Nu är vi lite barnvakt åt belis då sofie skulel på kören o johan inte hann med den bussen han trodde.. hon har vart här sen halv 4 .. nu ligger hon o sover såå gott =) hon har mestadels suttit här på golvet o lekt .. mina killar tycker hon är vääldans intressant =) o ska sitta brevid henne o kolla allt hon gör :)
tror johan dyker upp snart så ja tycker allt pluttan ska vakna så man får busa lite med henne innan hon ska hem :)

Nu ska jag iaf fortsätta lite med undanplockning av diverse saker som åker fram när man har barn :)

byyye byee

Kommentarer
Postat av: fia

ha en bra dag och skriv blogg oftare hjärtat <3 =) pussis

2009-05-13 @ 13:30:33
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0