Äntligen..

lite soool igen =) UNDERBAAART!!
På fm var vi o fiskade strömming i skeppsholmen.. fick inte så mycket så strunta i o ta med d hem.. ingen som ville ha dom ändå hehe.. grabbarna tyckte d var spännande med sprattlande fiskar iaf-.. nee ja tycker nog bättre om att åka båt o fiska.. de är myyys.. men o stå vid en bro o kasta är inte så värst kul ihih..
annnars hsr dagen varit lugn..
Skulle göra min korvgryta som ante tycker jättebra om.. o han önskade det idag .. sjä'lvklart blev det misslyckat :S inte en aning oim vad som blev fel men ingen av oss kunde äta det.. förutom barnen då.. är nog fel på deras smaklökar ihih ..så ja blev jättebesviken på misslyckandet men men .. kul att veta att dom gillar deyt i vanliga fall ehhe :P

imorgon blir det konfirmation..o sne lite mat hos dom efetr.. ska bli trevligt.. bara hoppas att barnen kan sitta lungt o fint i kyrkan.. hmm...dom är två år lixom o fulla av spring.. lär gå som d går hihi men blir de för livat är de bara att vi går ut en stund så vi inte behöver störa hela befolkningen :)

ska snart krypa ner i sängen o SOVA... är trött så ja vet inte vad.. ne nu känns de bara som om ja svammlar massa ointressant blajj..

Måste ju bara nämna att det är sofiadagen idag.. så grattis till mig o min kära sofia (L) =)
Bye byeee

Kommentarer
Postat av: sofia

sofiadagen ja det hade jag glömt =) tacktack =) (L) Ha en bra dag! pusspuss

2009-05-16 @ 09:35:19
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0