Torsdag..

hej hopp ..

har precis tagit mig lite frukost,...

imorse kände jag mig sämre igen men nu börjar d bli bättre igen :S jobbigt när d går upp o ner hela tiden...

skulle behöva komma till Af igentligen men har inte orkat nu när jag vart sjuk så får ta det på tisdag istället...

Usch det är så jobbigt o bara gå hemma.. skittråkigt rent ut sagt.. men man ger upp rätt lätt när d inte finns nåra jobb :S
o sen är ju den stora frågan vad man igentligen vill bli? just nu är ja bara inne på affär.. men d finns ju hur mkt annat som helst..o förskollärare som jag alltid velat bli vart tog den drömmen vägen? Tror det tar emot lite att behöva sätta sig i skolbänken så länge.. hade räckt me max 2 år??  men 3,5? och om jag ska satsa på det så får ja nog bestämma mig snart! usch rätt jobbig to sitta här o veta att få jobb innan somaren är rätt omöjligt..men jag får väl satsa på sommarjobb :S då aknsek det är lättare o få ett riktigt jobb sen-... men vad ska ja göra fram till sommaren då? känns så himla långt fram :S skulle behöva plugga upp samhäll A men efetrsom jag inte sökt el nge hinner ja ju inte det innan sommaren eller? man kanske kan börja nu o fortsätta sen? ne ja känner nog att jag måste börja kolla upp lite mer ok pluggning o allt..någon som vet vad man ska läsa om man vill jobba i affär? ellr finns d några efetrstudier eller skulle man valt d på gymnasiet? man aknske skulle ringa nån studiegrejj för o få de bästa svaren!!?

ajja nu orkar ja inte skriva mer om det...

borde städa igentligen...men d lockar ju inte precis:S

imorgon kmr ju svärfar o ev ante hit...blir nog att äta thaimat :) muuums!
PÅ lördag ska vi ju till min brutta som fyller 20 år på måndag :)
Söndan blir nog lugn har inget spec planerat än..

ne gott folk nu ska ja läsa lite bloggar o sen städa uhhhh

byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0