Tisdag

fick hem skattepapprena idag men blev en besvikelse... ja trodde jag skulle få mer än förra gången efetrsom jag haft mer inkomst 08 än o7... men icke =/  :S ajja tur att man slipper betala tillbaka iaf..

Just nu händer inte så mkt.. har hängt en tvätt o slängt i en ny maskin.. ska väll ta disken oxå...

sen skka jag nog gå ut en sväng... luften är rätt varm idag.. men det är molningt annars skulle d vart en kanondag o sitta ute i...

Ska hämta barnen sen vid 14 oxå... saknar mina små troll <3<3<3

skriver nog mer ikvälll...

byyee

Kommentarer
Postat av: jasmine

se de posetivt du slipper betala iaf:P:)

hur gick de hos prästen igår då?

2009-03-31 @ 14:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0