Magsjuka..

igår blev jag magsjuk.. som jag skrev så mådde jag illa o de övergick sen till magsjuka.. men gick över sen till kvällen.. vi gick o la oss rätt skapligt.. runt 20-21 nånstans o strax efetr börjar noel att illtjuta.. så jag går in ska stoppa in nappen o det kmr en flod av spyer på mig.. hopp det var bara ge sig upp igen.. väcka gubben.. rickie bytte alla sängkläder o sådär som var fullt me spyer.. o jag tvätta av noel o bytte kläder.. han var såå himla trött han typ sov när jag höll på .. så han somna ju om direkt.. men så har de hållt på typ hela natten..vet inte hur många sängkläder jag bytt alltså.. o tvättat golv .. usch spyer överallt :S dom kan ju lixom inte springa på toan o spy än så d hamnar ju vart som :S... Idag har han iaf inte spytt någe han har bara lite feber..

rickie o liam är iväg o handlar lite nu och noel ligger o sover här i sängen brevid mig..

nu bara hoppas jag att liam klarar sig!!

blev alltså inget dagis för pluttarna idag.. rickie skulle ju gått med dom efetrsom jag inte får träffa folk på 48 h.. men när noel blev sjuk oxå kände vi att de e lika bra o va hemma m liam oxå..

men men blir ju så när man börjar dagis.. dom får ju massa olika sjukdomar .. och det är ju för att dom ska bygga upp imunförsvaret,,, så även om d är jobbigt så ska man ju se d possitivt,,,

nu ska ja se om jag kan flytta över sonen till sin säng innan dom andra kmr hem...

byye

Kommentarer
Postat av: jasmine

konstigt! för jag vart med magsjuk igår men idag verkar de bra iaf.. hur e de med er?

2009-03-05 @ 12:08:05
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0