Kvällens inlägg...

Gud vad jag är trött nuuu!
känner mig iaf bättre i kroppen efer ha knaprat ipren hela dagen.. men snart är det dags o ta en ny annars lär ja inte kunna sova :(

NU har vi iaf fått upp bokhylorna.. lite hyllplan o sätta i bara .. sköööönt o slippa ha allt liggandes på golvet!

känns som vi gjort en hel del idag även fast kroppen säger ifrån..

Nu ska jag snart lägga mig i sängen .. kolla andra avenyn.. o efetr det ska jag förhoppningsvis kunna sova...

ne orkar inte skriva någe mer ... BYYYYE

Kommentarer
Postat av: jasmine

hihi inte en aning vad de ligger e inte så haj på norrköping:P tänkte ifall vi kunde ta en fina någon dag ifall du vill? eftersom ja går på möten där innen nu o kasnke kul att träffas??

2009-03-24 @ 21:03:50
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: spat =p

krya på dig korvis <3 (L)

2009-03-24 @ 21:15:42
URL: http://sofia89.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0