Här igen..

NU har vi fått mat i magen ( kotletter & pommes , mums) 

Eftre maten badade vi barnen så nu är dom rena o fina tills nästa g dom ska äta hiih..

Igår testade vi att lägga barnen ung en timme tidigare än vanligt o d funkade ju lika bra så hädanefter är deras nya tid för att lägga sig kl 19.. kommer ju bli att vi går upp tidigare på morgonen nu när dom ska g på dagis o det betyder ju då att dom måste lägga sig tidigare..men d e rätt skönt då hinner man ha lite mer egentid innan man sj ska sova...

fast o andra sidan har jag börjat lägga mig väääldigt tidigt... redan vid kl 20 lägger jag mig i sängen för o kolla tv.. o brukar oftast somna runt 22.. förr la jag mig i sängen vid 22 o somna runt 00.. konstigt nog är jag mera trött nu för tiden än när jag la mig sent :S vilket är väääldigt konstigt!?! kanske sover för mkt? då blir man ju oftast slö hela dagen...:S

ne nu ska jag mysa lite med barnen innan dom ska i säng. ska nog ta fram barnkammar boken o läsa , sjunga litegrann..

ha d bra!

byye


Kommentarer
Postat av: jasmine

hej allt bra?

ja la upp en bild på dig i min blogg om de är ok? annars tar ja bort den om du inte vill vara med på bild:)

kul att läsa att e går bra med dagiset:)

2009-03-03 @ 13:56:48
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: jasmine

jodå de e bra lite seg bara.. jo ja vet men hade bara dom två bilderna på min kamra:S men om du har någonbättre så kan du skicka om du vill? trodde vi tog fler med min men icke..

kramkram

2009-03-03 @ 15:37:19
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: hej, du får komma över någon dag så kan vi sjunga lite ;) foundation kostade 145 kr på HM.

2009-03-03 @ 20:58:39
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0