Tråkiga inlägg

känner att ja skriver rätt mkt idag fast d e klart d e ju rätt tråkiga inlägg men ändå lite uppdatering iaf =)

NU är iaf svävande hyllorna i vdr upe ..väääldigt nöööjd :) foton på barnen + en växt o vas har ja stält dit.. så fint så.. får se kanske gör om lite sen men de var lite inpuls för o få upp lite...:) men d vart faktiskt helt ok så kanske får vara så...:P

ska lägga upp en kort så fårt jag laddat batterierna i kameran :P

Idag fick ja hem filmen vi hade iaf tur med vädret 2.. har helt glömt att säga ifrån den för d var en film ja helst inte ville ha då jag hört rätt dålig kritik om den men så sa en vän häromdagen att den var bra så vi får la se..hoppas på det annars har man betelat lite över 200 för en film man inte ville ha..fast iofs går nog o skicka tillbaka den..men man får väll betala lite ändå o så är ja ju lite nyfis på den så jag struntar i o skicka tillbaka...

Nu ska jag o gubben laga mat tillsammans.. blir äcklig korvgryta o ris...uuuuäääk..korv o jag går inte riktigt ihop men men både mannen o barnen gillart så.. jag vet inte vad ja ska äta..är jättehungrig då aj bara ätit frukost idag ..vääldigt sugen på kyckling =) men men kanske bara blir en dietdryck..funderar på o börja med det igen då ja gått upp alla kilon ja en gång gick ner =S  fast sen vet ja ju att ja o dietdryckerna inte går ihop..ja klarar inte dom där fem dagarna eller va de är som man ska vänta o se att dom hjälper utan ja blir mer  mer hungrig o bara efetr 2 dgr ger ja upp ahah...men men kasnke ska ge mig faaan på o vänta några fler dagar för då får man ju mättnadskänska ist..värt o tänkas på =) men utan frukost kan ja då inte vara så får bli kombinerad isånnafall =)

ne nu vart de massa struntprat..

maten väntar!

heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0