Muuulet

usch idag sviker vädret lite igen.. det är rätt varmt ute men solen är gömd bakom moln =/ TRÅÅÅÅKKKKK!!

Ja som hade änkt att grabbarna skulle få bada ute idag..

ge tillbax sommarvärmen tack!

Nu blir det att städa av lite här hemma.. hänga en tvätt ..diska en disk...o sen vid 14 hämta grabbarna..hoppas att d gått bra idag.. dom e fortf lite hostiga men i övrigt friska ..

Inga planer för kvällen.. får se va vi hittar på...

ska iaf sätta mig o kolla efetr lite jobb.. har ju blivit tipsad om 3 st i sthlm som ja ska fundera på om ja ska söka.. visst d vore underbart att få ett jobb men sthlm känns så långt :S man måste åka runt 5 på morgonen o komma hem till lite efter kl 18 .. när ska aj då se mina barn?? :/ :O dom sover ju när ja måste åka o ska lägga sig strax efetr ja kommer hem.. ne d känns inte rätt mot barnen att söka dom jobben men snart kmr ju af o göra så ja måste..just nu säger min coatch att ja får göra som jag vill men när man vart arbetslös 3 mdr (?) så måste man ju söka dom jobb dom tipsar om men tror att dom inte har rätt att tipsa över 12timmarsregeln iaf..

ne som sagt ska ta mig en fundrare till i em

vill vill vill ha ett jobb iaf!

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0