Midsommar!

Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar!

Min började med att jag o barnen gick ut.. så satt vi alla ute o fika ( var hemma hos min mor o far). sen skulle ja ta med mig barnen för att plocka blommor så vi kunde göra midsommarkransar men ja fick mer el mindre plocka alla själv haha :D Gjorde iaf en till Noel, Liam o sen en till mig själv haha :P första gången ja gjort själv o dom art inte snygga hha :D
Sen skule vi försöka få barnen att sova middag så dom skulle orka med kvällen men dom vägrade!!
Iaf så gick vi bort till min moster där de skulle bli midsommarfest, blev midsommarstång, men ingen dans hehe ..de får bli nästa år...sen blev det goooood maat :) sen var grabbarna jätetrötta så dom somnade i vagnen..typ runt sju så trodde dom skulle sova för natten men dom vaknade runt 22 igen..Men det var en trevlig kväll iaf .. fick ju mata mitt kusinbarn oxå det ör viktigt att nämna ihih :) hon är ju såå söööt =)
Gick hem först av alla på grund av att min kära gubbe drack sig för full.. hmm :S karlar alltså!! var inte ett dugg glad på honom..s¨fort vi kom hem gick han in o däcka... som tur var så somnade barnen nästan direkt så blev inte så sent för mig att lägga sig heller..
Imorse vaknade vi runt 08,30..har inte gjort så mkt idag.. provkört lite på brorsans sims 3 .. var rätt kul :)

Nu ska vi snart åka hemmåt.. liam är gnällig då han inte ville sova middag idag heller..
Vi ska ta med oss lilla gamla shansu hem i några dagar så mamma bara behöver ta med sig 3 hundar nu när hon ska bort..o jag är ju en av shansus favoriter så hon kommer nog trivas , dock är hon inte så förtjust i barn utan vill ha all uppmärksamhet sj men d ska nog gå bra :)

ne nu ska ja hjälpa till o packa...

hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0