Underbart på landet..

åh de e såå sköööönt :) Iaf dom dagar solen är framme..bara det inte regnar för då finns d inte så mkt o göra än o va inne o då blir barnen rastlösa o ska riva allt..

men sköna dagar så tillbringas d mestadels ute.. i den stora trägården , annars går vi över en sväng till min farmor o får fika, hemmagjort fikabröd & kaffe o sen hemgjord flädersaft ..de är så himla gott! ska nog höra om inte farmor har lite så man kan få hem :)
Barnen får åka traktor med deras morfar oxå o de tycker dom e himla kul.. o sen står dom o kollar på o vill hjälpa moffa som  håller på o snickrar en utbyggnad på frmors sommarstuga ..
Och blåbär tycker dom oxå om o äta--det finns d massa av här nu :P gott o nyttigt & gratis på det ;) niiice!!

Så vi har d hur bra som helst :P

just därför blir d rätt korta uppdateringar...men bättre d än inget :)

Nu ska ja ta mig lite glass o sätta mig i solen..

ha d bra!!

Kommentarer
Postat av: m

länka mig så länkar jag din söta blogg ? (:

2009-07-16 @ 17:53:27
URL: http://mkkssx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0