Såååå trött..

usch är meatrött o slut!! men kan ändå inte sova..
Barnen har inte riktigt somnat än utan ligger o småpratar där inne på sitt rum..liger ligger o ropar oj oj oooooj.. han e såå söt när han säger såå :) men förhoppningsvis somnar dom snart..
men trots att dom somnar är ja nog inte kunna somna..det här med o sova själv är inte min grejj..i veckan har de gått rätt bra då barnen har sovit i samma rum som mig när vi vart hos mor o far ..men idag bir det helt alooone..
Tror Rickie ska vara iväg o jobba två veckor till =/ men skulle ev komma hem en dag o "hälsa på" Det hoppas jag han gör.. barnen brukar ju gå o ropa på pappa =P
Annars har dagen vart rätt ok.. åkte hem från mor o far runt kl 12.. då har jag försökt o städa av lite i den mån d gått.. o resten syselsatt barnen..vi har vart ute rätt mkt.. så ja passa på o klippa gräset medan barnen lekte o ville hjälpa mig emmalanåt :)
Nu har ja precis hängt tvätt innan jag satt mig här..så nu är de färdigtvättat för idag... imorgon blir de nog en maskin till för blev lite kvar iudah...skulle nog bli dåligt väder oxå om ja inte såg fel så då ska ja försöka städa igen..grabbarna ska få städa i sitt rum oxå.. leksaker all over!!
Måste även gå o handla.. rätt tomt i kylskåpet kan jag säga...har ju inte vart hemma på två veckor ..måste nog ge mig iväg rätt tidfigt då d inte finns någon frukost till mig..grabbarna har ju sin gröt som tur är & ja överlever nog några timmar fram på dan iaf :)
hm ne nu ska ja nog se om de går någon söndagsfilm att börja titta på o så fort ja vet att grabbarbna somnat till ordentligt ska ja ta ett varmt , långt bad med ansiktsmask, peeling , hårmask o efter badet ska ja fixa naglarna...
ska blii såå skönt o så behövligt har inte gjort ett sånt bad på länge nu..förr blev d ju en gng i veckan..måste börja med det igen man blir såå ren o fräch =)
får se om ja ar ork o skriva imorgon igen..vill ju uppdatera dagligen :P
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0