Mammablogg läsare=)

HAHA kollade igenom min lista tilld e boggar som jag länkar till..o såg att näöstabn alla är mammor =) Jag är alltså en riktig mammabloggläsare :) men ja tycker faktiskt att sånna är roligast att läsa..blir nog lätt så när man själv har barn. Visserligen läser ajg ju fler bloggar än dom jag länkat till o många av dom andra är oxå mammabloggar..eller blivande mammor..Ska någon dag länka till lite fler bloggar ja läser som ja astnat för..Men om ni som jag gillar att läsa bloggar o inte lagt märke till länkarna är de bara kolla upp , håller man även med musen över så har ja skrivit vilka som är föräldrar =)

O sen efetrsom de verkar blivit offentligt nu vill ja säga grattis igen till Jasmine som ska bli mamma , jätteglad för hennes skull..eller deras ska ja väll säga självklart glad för jacobs skull oxå..hon kommer garanterat bli en jättebra mamma för hon är jättebra tillsammans med barn redan nu! O vill ni läsa hennes blogg finns länk i listan oxå :) Lycka till nu gumman med allt :)

Ne nu ska jag kolla igenom om någon ny bloggat o sen blir det att ta d lungt..

pusss

Kommentarer
Postat av: jasmine

o tack så mkt:)

2009-07-09 @ 14:54:04
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0