kan inte..

låta bli..

kliar i fingrarna på mig av att inte skriva :D

Så nu blir det att ja fortsätter denna blogg ..o inom kort kommer jag nog starta upp en ny blogg... men innan ja kan starta den måste ja försöka fixa en design..

sen sist ja skrev har de inte hänt så mkt..har umgåtts med kusinen & wilma =) Liam & Noel har busat som vanligt...river allt o är överallt.. dom har kommit in i en period då dom är "döva" sånt dom förr lyssnade på o löd..struntar dom helt i.. står o flinar o tycker dom är jätteroliga ..må denna period snart vara över.. man blir lite smått tokig på dom.. mina underbaringar :) o bråkas med varann är dom oxå vääääldigt bra på.. så de är full rulle hela dagarna.. Just för tillfället ligger dom o sover...med lite envishet frn dom & lite frpn mig så somna dom till slut =) För o lägga sig o sova de är ju inget kul längre...nej nej...antingen hoppar dom ur sängen, öppnar dörren o kommer trippandes ut..eler så slänger dom ut alla sängkläder + madrasser ur sängarna o sen ropar så man ska gå in o kolla.. lyfter man ur en av dom.. vi kan säga Noel ( blir ju olika flr varje gång vem man börjatr med) bäddar i hans säng, lägger ner honm o säger gonatt..han säger gonatt tillbaka o ligger still.. vänder mig till Liam för att bädda hans säng , lägga ner han o säga gonatt o han säger tillbaka..vänder mig om för att gå ut o vad tror ni då noel gjort IGEN?!?! jo slängt ut allt o står o flinar!! börja om från början...o så håller dom på ett antal ggr ..men sen efetr ung 3 h från d man lagt dom frsta gången brukar dom somna...väääääääldigt jobbigt! Inte van heller dom har ju alltid somnat efetr en flaska välling o nappen förut..men aa kanske i 1,5 v har dom hållt på såhär...men men hoppas de vänder snart.. för dom nehöver ju sova ..runt kl 23-00 somnar dom nu..kl 19 är deras vanliga tid..men nu när dom har sommarlov har vi sagt att till kl 20 går de bra.. men 23-00 funkar verkligen inte!
jaja nog pratat om det..nu ska ja fixa mig färdigt.. ska på grillparty ikväll så måste passa på o sminka sig o klä sig när barnen sover.. enda stunden man får tillfälle ju :)
ha en bra dag!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0