Tidig morgon..

imorse ville grabbarna upp tidigare än vanligt.. vi kl 6 vakna dom, aj gav dom välling i hopp om att få sova mer..la mig till sängs o hör efetre ett tag att dom ligger o babblar vilket dom brukar göra lite innan dom somnar..så jag somnar iaf men kl 7 blir det protester där inne o dom vill inte sova mer.. tror inte dom sov spec mkt mellan 6 o 7 hehe.. somnade rätt sent igår så jag är astrött idag ehhe :P

har lagt grabbarna nu...

så ska träna, ta en dusch o sedan lägga mig i sängen o bara blunda.. kommer säkert somna haha :P men d kan ju avra skönt så man orkar med dagen... ska nämligen åka o storhandla.. listan är lååång * tråååkigt!* sen en sväng på stan blir det nog :)

ne nu ska ja göra d ovannämda!

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0