kvällens inlägg..

jahop dagen har rullat på...kan inte påstå att jag ansträngt mig särskilt mkt med någe... badat barnen, tagit disken o hängt en tvätt...träningen har ja helt glömt.. stog väll 1 min på trainnern förut sen vakna barnen...men d får bli mer ikväll..

känner mig lite smådepp.. vet inte vf men denna dag har bara vart seg...

karln är lite småsjuk o inte på världens bästa humör...

barnen slåss mer än dom är sams...

fröken röd är här...

såå ja d ovannämnda sakerna gör la att man inet är på tipptopp humör ...

Vi har hittat en bil nu som vi vill köpa... fick frågan i helgen... o ja visst den är väldigt fin o så men så måste man ju tänka på ekonomin oxå... 25000 är priset... men till slut besluta jag att vi inte skulle ta den.. jag försöker tänka frammåt... men nu har jag ångrat mig lite... hade vart frächt me en bättre bil lixom.. åhh vf kan man inet bara vara ekonomisk oberoende.. typ vara miljardär o leva lyx...ingen männsika me nåra mille i bakfickan som kan skänka lite ihihi ;) men å andra sidan vilket tråkigt liv att vara stenrik o bara gå där o inte ha några motgångar? eller?

jaja.. vi fåpr se hur d bli me bilköpet helt enkelt...

nu ska ja mysa me mina älskade barn innan dom ska sova... blir nog att vi tar fram en bok o sätter oss i soffan :)  myyys (L)

byye byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0