gokväll !!

liggsitter just nu i sängen..men en kopp thé och en skål morötter :) o när jag drucki upp théet ska ja nog ta en kopp till.. så himla gott =) vanilj såklart :P

håller på o läser i min " må bra" som jag köpte idag...:P hittade en del recept som jag ska testa i den :) rickie lär ju inte bli överförtjust o komma hem till nyttomat.. men då får han väll laga sin egen mat om d inte duger..! eller? :P

kom hem från sofie för en stund sedan.. trevligt :P d jobbigaste är bara att barnen ska på precis alllt...blir ju inte precis att man kan sitta still många minuter haha :P 

rickie ligger o kollar på 2 and a halv men , kollar lite då o då jag oxå.. tycker ju d e rätt bra ... men brukar inte d gå runt typ 23? eller förr gjorde d det iaf hehe...

ajja nu ska jag hämta mig en kopp the till....

läsa o bara slappa...imorgon är en ny dag m massor av sysslor som ska göras...

byyye!


Kommentarer
Postat av: Sofie

de va Petra, för ja skrev att ja tyckte att tommy inte behövde träna.. O då blev hon putt tydligen..

2009-01-19 @ 23:05:48
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0