dax..

för o sova kanske?

ligger i sängen men kan inte... blääää.... tänk va skönt at bara kunna lägga sig tidigt o somna direkt..har haft jättesvårt m d på senaste tiden =/

kl 00.00 hoppa radion igång bara sådär :S haha vart skiträdd men ja har la kommi åt ngn knapp så den startar vid 00 varje dag.. måste fixa så d inte blir så :P

har beställt en crosstrainer nu oxå... men tror jag ska avbeställa :S hmm beslutångest or what? ne ja köper en den 23 ist här i stan.. vill iaf ha en för dom verkar helt ok.. men ska nog prata me rickie först han sov ju när ja beställden... hoppas d går o avbeställa bara ihih :)

ngn som har bra tips hur man lättare kan slappna av o somna? jag bara ligger o vrider o vänder mig i sängen... förr funka d altid m o lyssna på musik men inte es d funkar... suck.. kanske en kopp thé till? ja d hinner ja nog innan sängen.. blir ju abra min 4:e kopp hmm ..tur att jag minskat på sockret iaf tar bara i lite ;)

ne nu ska ja stänga av datan... igen... o försöka sooooova

byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0