5 januari 09

Nu tar jag en paus på fm har jag hängt tvätt / tvättat ny... fixat disken ..gjort iordning i grabbarnas garderober.. o självklart gjort allt som skas m barnen..

har precis läst alla mina bloggar som ja dagligen läser :)

ska nu fixa i min garderob, sen darlingens. o så måste ja städa här hemma oxå... såå d ser någerlunda ut när gubben kmr hemmåt :)

ikväll vet jag inbe vad som händer.. blir nog mys m tha familyy...

som jag nämt tidigare ska ja ju börja äta sånt där dietdryck,,,men jag började aldrig.. kom ju på att det skulle vara jul/nyår o då är d ju inte så kul att sitta där med sin pulverdryck o se alla andra äta massa god mat ahha.. men kanske ska börja nu? idag? visserligen är vi bortbjudna på mat imorn... äääsch.. börjar på onsdag då.. ni kan ju hålla en extra tumme för mig :P vill verkligen klara d men o inte få äta varm mat.. elelr ens tugga d känns rätt surt... men ska ju äta frukost o det kmr vara dagens höjdpunkt ;);) haha

ne nu har jag suttit här o läst bloggar/bloggat på tok för länge.. jag har ju massor att göra....

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0