29 jan 09

hej hopp igen...

gud vad dagen har gått fort? eler? känns som så iaf hihi :P

har precis tränat litegrann.. blir mer ikväll... ska hoppa in i duschen nu o sen slappa lite innan barnen vaknar...

annars blir kvällen lugn... hoppas rickie är mer pigg idag så vi kan åka o handla lite...

har bestämt mig för att börja äta gröt till frukost.. åtminstonde 3-4 ggr i veckan..gröt är inte en favorit hos mig.. men d mättar bra o är rätt nyttigt så d får duga...

tänkte köpa lite olika o pröva mig fram lite .. havregryn gillar ja inte.. manna är gott.. någon som har förslag på goda grötar? skicka gärna förlsag på avd man kan ha för nyttigheter till oxå :)

nu ska ja duscha...

bye be

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag äter havregrynsgröt varj morgon med russin (i gröten) och sen mosad banan och kanel på, det är SJUKT gott! testa :D annars kanske det funkar med andra gryn med, men just kombinationen av russin, banan och kanel är oslagbar! :D

2009-02-06 @ 13:37:54
URL: http://endup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0