1 januari 2009

jahopp då var man där.. 2009 .. bara att hoppas på att det blir ett bra år :)  jag skulle kunna ha 100 olika nyårslöften men har inte ett ända.. onödigt att skaffa när man ändån bryter dom ;)

gårdagen var lugn .. hade lite besök på kvällen... först var alla samlade här inne.. lite senare gick grabbarna ut till baren o kvinnsen satt kvar inne.. sjöng även lite singstar...o sen vd tolvslaget gick vi ut på tomten o kolla på alla andra somn sköt raketer.. efetr ett tag gick grabbarna iväg o sköt sina dom hade köpt...vi gick även en liten promenad mitt i natten för  o få lilla isabell att somna :)  våra grabbar sköte sig ovanigt bra.. dom brukar ha jättesvårt för o gå o lägga sig när vi har besök/eller sover borta... fast igår somna dom direkt när vi la dom ..det var skönt.. fast inte lika skönt o gå upp 07,30 usch ja e så morgontrött... måste bli bättre på o komma upp på morgonen..men kanske ska börja med att gå o lägga sig innan 00-01 först.. för ja somnar aldig förens efter 00.. hädanefetr ska ja senast lägga mig kl 23.. haha :P

kan ju försöka hålla d löftet iaf :)

ajja.. har precis diskat iaf... ska hänga tvätt snart.. ska även försöka att fixa utegården idag... ser ut som en sopptipp just nu me allt bråte vi haft i boden innan står utanför nu...men nu ska vi ställa in d mesta i boden igen nu när typ baren e klar.. så blir att vi får fixa till ett hörn där vi kan ha våra "bodsaker" oxå.. lägger man ett skynke eller så över så sybns d ju inte hehe :P...

nu ska jag ta ett bad.. eller om ja bara duschar har inte bestämt mig än...

senare när barnen vaknat blir det att åka ut till mor o far...

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0