Utrensning..

Har rensat lite bland barnens leksaker... då dom har på tok för mkt.. enligt mig! ja menar dom hinner ju inte ens leka m allt? så tog la bort hälften.. la o korgar o sen ska jag byta ut en g i veckan.. ta fram några ur korgen o lägga dit några nya från rummet... Nu är det iaf lite lättare att få plats me allt i rummet o lätare o städa o allt.. så d e vääääldigt skönt! nån dag ska ja sätta mig o rensa sakerna p riktigt.. finns säkert saker dom " växt ifrån" nu .. rensa ju senast i dec när vi flytta så d e dags igen o kolla övert ...o alla deras böcker dom har skulel ja vilja byta ut lite oxå.. dom har ju lixom kvar böcker sen dom var små..efetrsom dom älskar o läsa böcker så ska vi nog införskaffa några nya :) häromdan fick dom busiga bebben borstar tänderna ihih än så länge är den uppskattad...dom har ju mkt bokreor nu så får se om karln tycker vi ska göra några inköp :)

har även fixat lite bland skorna.. är så trött på o leta skor varje g jag ska ut så nu har jag ställt in alla snyggt o pydligt i garderoben i "lillhallen" dit kommer dom ju inte in hihi :P
Även fixat om hyllan i badrummet, tog vårat gamla skoställ som är i trä-..såga av det på mitten (för att d skulle få plats vid badkaret) limma dit benen o sen ställde d på plats.. blev jättebra :)

känner mig riktigt händig idag, tråkiga var att d blev sågspån överallt så fick ju dammsuga idag ige hihi  :)

annars har ja inte gkort så mkt mer.. bakade scones imorse ... massa gott som vanligt...

funderar på o baka en sockerkaka nu .. men får se hur d blir :P sen blir d o slappa fram till prinsarna vaknar igen...

Skriver kanske mer ikväll :)

byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0