Måndag..

Trodde bestämt att d var tisdag men kolla kalendern o d var bara måndag :S

älsklingarna sitte ro åker på sina bilar :)

idag ska dom komma från bredbandsgrejjen igen så blir o hålla sig inne tills dom kmr ..

ska även ringa rektorn på dagiset idag... om jag hittar lappen hehe.. måste ju boka tid för inskolning... skulle ringt för ett tag sen men glömt bort det..fast d e ju ingen brådska .. har ju inget jobb än endå :(

annars blir det nog lungt idag.. ska åka o handla lite ikväll nör gubben kmr hem...

På lördag ska jag o fia umgås.. ska bli vääääldans kul :) ska in till vvik oxå =)  weeeei!
O så har hon bokat in oss på en 80tals fest lite senare framöver.. ska oxå bli jättetrevligt.. bara att ja vet inte vad jag ska ha på mig? :S :O får söka lite på nätet på 80 tals mode... eller har ni några tips? :)

ne nu ska ja ta med mig hjärtana o städa på deras rum :)

Byyye byeeee....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0