Kvällens inlägg!

Hopp nu har man sett klart på fam. annorlunda.. gillar det programmet så sitter spikad vid det arje måndag :)

Nu ska jag gå o lägga mig .. blir nog at kolla på 2½ men nu i sängen =)

Imorgon blir det bvc... om inte barnen blir sjuka denna g oxå ihihi.. men d ska dom nog inte vara.. dom har ju vart friska o glada idag iaf..förutom innan dom skulle sova middag då var dom massa griniga och osams hehe :P Blir vägning,mätning och spruta 18 mdr kontroll helt enkelt ihih!

min kära samboo har ju inte vart allt för trevlig o social idag.. han kom hem, åt mat o gick  o la sig..en timme skulle han sova sen skulle ja väcka honom.. visst! han har inte gått uppp än ... men men han var la trött efetr helgen hiih.. min surbulle =)

nae nu ska ja tvätta bort sminket , ta fram kläder åt grabbarna sen sooooova :D

bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0