Inskolning...

På måndag om en vecka börjar inskolningen till dagis :) massa spännande! tror grabbarna kommer tycka det är jättekul .. Inskolningen håller på i 2 veckor o sen börjar dom...hoppas mina underbaringar klarar det galant så dom inte blir sådär lessna som vissa barn blir.. har ju själv varit o praktiserat några ggr på dagis så ja vet ju att vissa blir jättelessna o vissa barn tris så bra på dagis att dom inte tänker på det så mkt utan springer iväg o leker... hoppas mina är d sistnämda .. annars kmr ja ha såå svårt o lämna dom där... fast jag av erfarenhet vet att inom 5 min brukar dom lugna ner sig ..

annars har d i nte hänt så mkt här idag... har vart rätt så seg o trött... sköönt att vi tog en städning igårkväll så d har inte vart så mkt o göra ida i just hemmet...

ne gott folk nu ska jag kolla lite på tvn el läsa en tidning...

byye byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0