halllloj..

helgen har vart helt ok..
fre lugn..
lörd kom svärmor o nisse på middag.. o efetr dom åkt hem åkte vi till fia o bamse.. jag hade massa ont i huvet  :/ o noel fick feber helt plötsligt :S så vi blev inte så långvariga..men åkte iaf till svärfar o sov... söndan blev lugn.. åkte hem skapligt.. klippte karln o liam :) så nu e dom korthåriga... sjuka noel får vänta han var inte ett dugg pigg på att klippas igår..ihih fast kanske är rätt praktiskt för andra o ha en långhårig o en korthårig ;) slipper alla blanda ihop dom hela tiden ahha :D
känt mig lite konstig ett par dgr... inet haft lust för någe.. kroppen bara värker.. huvet dunkar ... när jag är "normal" är jag på högvarv nästintill hela tiden.. måste städa , busa m grabbarna eller helt enkelt bara göra någe hela tiden ... det ända ja har lust med nu är att sova ... eller bara lata...ne fy vill bara bli mig själv igen! men lite bättre börjar d bli... har ju iaf tagit disken o plockat idag.. o så får vi se vad d blir mer...

vill åka till jysk snart iaf.. köpa lite till granbbarna.. dom har ju ett intresse för att klä ut sig just nu.. pröva skor, hattar osv så ja har tänkt köpa en korg dom kan ha i sitt rum me sånna saker :) tror ja dom kmr uppskatta! o sen behöver ja någe dom kan ha sina gosedjur i ... men får se om vi åker dit ngn dag i v vore kul iaf :)

på lördag kommer fia hit :) vi ska bara vara hemma, dricka lite o bara snacka ... Både hon o jag har skaffat barnvakt  så det blir skönt med lite egentid .. händer ju inte så ofta precis...blir ingen utgång då fia inte har båge legg men kan ju vara trevligt o bara vara hemma oxå :)

ne nu ska ja busa me underbaringarna!!

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0