Barnvakt..

Ikväll har vi vart på jysk o köpt lite till grabbarna + lite lakan till oss.. behövs ju nu när man köpt ny säng..alla våra andra är ju för små så vi har haft 2 st på längden vilket inet har vart så bra.. men föra v köpte ja ju ett stort som var jättebra så var o köpte några till =)

Efter det kom martin o cassandra hit, bamse o fia skulle till media market en snabbis...

Med martin gick d jättebra han busa m våra grabbar =) lilla sanda däremot var inte lika glad att få vara ifrån mamma ;) men fia sa att hon håller på o få tänder o vart lite smågnällig hela dan.. men vissa stunder var hon glad , log, prata lite..så ja det gick ju bra iaf :) liam o noel är ju lite avundsjuk när jag håler andra bebisar bara så d var tur att rickie var hemma o kunde busa med dom :)

inte d lättaste med 4 barn o vara sjuk men d gick...

det jobbigaste är att jag börjar känna mig sämre... blev nog för mkt m städning, ge sig iväg till jysk o sen avra barnvakt.. men nu bir d sängen för mig så är jag nog bättre imorn igen...

Vila är vad som behövs!

byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0