25 feb o9

Igår när svärmor var på besök var liam på ett ljuvligt humör ..Nooot...han bara gjorde bus o skrek hehe Noel var däremot glad o snäll hela tiden :)

senare kom sofie m fam.. fikade lite o snacka.. o lite gulligull m tösa såklart... som för den delen är jättesöööt :)

Dagen till ära består av att åka o storhandla.. (tror jag) vi ahr pratat om det iaf... & så tänkte ja dra en sväng förbi ericshjälpen o se om dom har några 80 tals accosearer....fast kanske finns nere på stan oxå :S ajja får kolla runt lite...

Lite sugen på o kolla ny soffa oxå.. tkr våran börjar bli lite liten nu.. när man har besök o sådär  o jag vet ju precis vilken jag vill ha men har för mig att den är rätt dyyyr.. men d är iaf en stoooor soffa me två divan :) ska kolla upp en bild o lägga in sen så får ni seee.. tror däremot inte gubben går med på en sån hiih !

ne nu ska jag stöka lite här i hemmet..

byye byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0