VEEET NI?

vet ni något som är fruktansvärt frustrerande?

Det är att inte kunna prata ordentligt med sina barn :O

Idag är min röst nästintill borta, jag hörs knappt :( liam o noel bara tittar på mig o ska härmas ( mpste erkänna att dom är väääldigt söta när dom viskar hih)

men när dom är en bit ifrån så hör dom mig inte :/

När dom ska sova brukar vi alltid sjunga lite men d kunde jag inte heller :S

tänk dom som inte kan prata alls :/ fyyy en tanke till dom!

NU sover iaf barnen o jag ska vila min röst i 2 h , göra mirakelmedecin o ha tillbaka rösten när dom sen vaknar :) iaf så den blir som igår, hes men ändå hörbar! kan ju gärna få bli HEELT frisk oxå.. skulle inte skada...

idag är det vackert väder oxå... soleeeeen lyyyser , hm känns underbart o sitta inne då :/ barnen dka iaf få gå ut på uteplatsen sen men ja vill inte ge mig ut än, vill inte riskera att det förvärras..

Nu ska ja försöka komma på receptet på mirakeldrycken min farmor en gång har lärt mig.. hm ja minns mjölk o honung :S

sen ska ja se på " Flickan som lekte med elden" WUUHUUU blv ju aldrig att se den på bio o inte igår heller så ja ser fram emot det A LOT! ettan var ju sitbra o det sägs att denna är bättre .. vi får väl se :)

ha de bra allesammans!

O så får ni en blöt puss ;) ( jag vet man blir lite skadad av att sitta hemma hela jäkla tiden o inte kunna göra någe då kollar man på quizzo o typ tycker mer synd om sig själv som inte byter kanal)

OCH HÖRRENI VAR ÄR KOMMENTARERNA SOM NI BLEV SÅ DUKTIGA PÅ DÄR ETT TAG!!?? FORTSÄTT!

Kommentarer
Postat av: sofia

ska oxo sätta mig och se "flickan som lekte med elden" någon dag när jag orkar =)



krya på dig nu hjärtat! <3

Pussar

2009-12-02 @ 14:06:34
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: lussan

det låter verkligen skittrisst =( krya på dig

2009-12-02 @ 19:54:21
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0