Mammas kille..

Jag saknar dig Liam (L) Hoppas att du får komma hem ikväll/natt o sova , då ska du få sova i mammas o pappas säng :)
Troligtvis får ja inte se mitt älskade barn förens imorn =/

Noel sover som en stock nu, i sin egen säng hade först tänkt ha han brevid mig men eftrsom ja inte vet om Liam kommer hem så skulle d bli så trångt om alla ska sova i vår säng så d fick bli som d blev..men tror nog ja smyger in o hämtar ut Noel trots allt :)

Hörs imorn!

Älskar er Liam & Noel (L) Är så lycklig o glad som fått äran att bli eran mamma.

P.s  självklart saknar & älskar jag mannen oxå D.s =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Näe, vi hitta inegt speciellt på marknaden.. blev ltie godis :P

2009-08-23 @ 14:46:06
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0