Torsdag..

igår var jag nere på stan o mötte jasmine.. vi tog en runda på stan men hittade inte mkt av intresse.. dock lite sugen på en skinnjacka nu men vi får se.. dom brukar ju kosta nästan 1000 spänn om man ska ha en snygg alltså.. men guu så snyggt d är!!
efter det gick vi o tog en fika.. satt ute.. guuud så sköönt det var!!
Sen gick vi ner till af men kön var hur låång som helst så vi hade aldrig hunnit innan min buss gick hem... så jasmine tog en tidigare buss hem o jag oxå .. var iaf trevligt o träffas den lilla stund d blev =)

När jag kom hem satta jag mig ute o solade .. niiice som bara den! sen hämtade jag barnen.. vi var ute på baksidan ett tag.. el nej just d så får jag inte säga för R ,, vi var ute på sidan o lekte en sväng.. sen la jag barnen som vägrat sova middag på dagis... personalem säger d att dom är inte ett dugg tröta o har massa energi så omöjligt att få dom att sova. hopp va gör man lixom?? bara öägga dom när man kmr hem.. blir ju såå sent då .. men samtidgigt är dom så trötta så går inte hålla dom vakna hela dagen heler..men ska väkll föröka att f¨å dom att sluta sova middag ist om dom inte sover på dagis..annars är d ju lite svårt att få dom o sova kl 19...

När R kom hem gick vi ut en sväng till men solen hade lagt sig så blev ibte så långvarigt...

Senare åkte är tll sörping (fix) för att köpa godisss.. guu va godissugen jag var.. ihih.. men nu har vi syndat en dag så ska försöka hålla mig ifrån den där satans godispåsen som ligger o väntar på mig i sovrummet..får be R hälla i sig rsten :)
R hade oväntat besök med sig hem hihi.. det var johan o tommy.. satt här o tjöta ett tag o sen åkte dom hem..o då blev det sängen för mig.. var oerhört trött...

Nu ska ja dra ett varv med damsugaren igen.. räckte ju inte med att ja gjorde d igår--- suuuck..mest köket som blir skräping direkt.. me en miljon matrester på golvet.. undrar hur dom krm dit varje dag lixom :) o massor av disk - Still can´t get it!

vädret var inte vad jag hade hoppats på idag.. men just nu ser jag att solen är på G :) lyyyycka!! för övrigt så är d dom där snåla snålänningarna som tagi solen för dig själva idag! =)

ajja hoppas solen håller i sig nu så den bara inte tittar fram 5 min o sen drar...

måste iaf ut nu när den väl lyser...

byee

Kommentarer
Postat av: sofia

haha snåla! klart vi behåller solen! hade inte du gjort det? =p <3 pussis

2009-04-02 @ 11:27:08
URL: http://sofia89.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0