Torsdag..

skärtorsdag =) de är vll typ idag folk kmr o plingar på dörren o vill ha godis? TUR att våran ringklocka inte funkar.. för vi har inte en endaste godisbit hemma :S o skulle få så dåligt samvete om d kom barn o plinga på o man inte har någe o ge dom.. men nu hör ja ju inte om d kmr någon så då behöver ja inte känna så heller :) Får se om man klär ut liam o noel till påskgubbar =) ska ju ha lite kalas för gubben idag så d skulle ju avra kul hihi =) På tal om firande & dåligt samvete... R hade ringt mig imorse o ja ringde upp.. småprata lite o sen undar ja om han ville någe spec? men d var d ju inte så vi la på så han kudne fortsätta jobba... jag kmr hem o säter mig i soffan o äter frukost o kommer på att jag glömde säga grattis.. shheeat så dum man kan vara för vi pratade om ikväll vilka som skulle komma o allt men ja bara hade hjärnsläpp :S Fick lite dåligt samvete då hehe .men nu har ja iaf sagt grattis till min älskade sambo (L)

o idag slutar R tidigt så båda ska gå o hämta prinsarna idag (L) då kmr dom nog bli dubbelglada av o se oss båda :)

nu ska ja hänga en tvätt o städa av lite till.. har som tur var inet så mkt kvar...

usch föresten vilket skitväder vi fått !!

Lördagen måste solen iaf vara framme o d ska vara varmt o skönt! annars är d ju inte så mysigt o grilla..om man får stå under taket hehe :P

Föresten ni måste läsa fias blogg hon har vart med på en intervju för vt+ att jag har beskrivigt henne.. beskrivningen blev lite kort o tråkig men d är bara pga att jag är så värdelös på sånt hah men skulle kunna säga hur mkt mer som helst om henne både personlighet + som ung mamma :) kika in på sofia89.babyblogg.se

skriver mer senare!!

/s

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för att du gör reklam för min blogg gumsan hihi =) saknar dig! <3

2009-04-09 @ 12:56:06
URL: http://sofia89.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0