Lite ledigt..

haft lite ledigt frn bloggen .. har inte haft ork el tid men nu tänkte jag att de är likabra när man fått tillsägning om att d är dax :)  ska väll försöka återberätta lite även fast jag har väääldigt dåligt minne :S alltså har redan glömt vad som hände för 4 dgr sen :S :O

fredakvällen åkte vi iaf ner till bamse o fia.. var mkt trevligt,,, kollade på tv o film o snacka o sådär... vi sov även över där.. var ett bar tag sen vi gjorde det..grabbarna är ju som vanligt svåra o sova borta med men tkr ändå att d gick kanon mot va d brukar... dom somna till slut o sov relativt bra på natten.. noel vakna nån gång... dom var ju såå snoriga så var lite förvånad att dom sov annars brukar dom vakna jäöttemkt o vilja torka näsan...sen på lördan slappa vi mest.. fick en god frukost =) vi åkte hem rätt skapligt eftersom vi skulle få besök ...

När vi var hemma städa vi av lite o så innan dom andra kom...det var sofie,johan, bell , stafan , anna o alle som kom.. vi satte igång grillarna ...blev kotletter som vanligt :) mm goott gottt =) men nästa gång vi grilar ska ja nog ta kyckling för variations skull =) Vi satt ute typ hela kvällen.. liam vaknade o var genomtäppt o genomledsen så han fick sitta med oss ett tag sen fick han panodil o hostmedecin..så han somnade om till slut...min stackars kille (L) Gästerna gick hem runt 1-2 o då var d bara lägga sig för att sova så man orkade gå upp vid 7 nösta dag =) men d gick ju bra...minns inte redigt va vi gjordde på söndan? tror rickie hjälpe johan borta i deras lägenhet.. på kvällen åkte vi iaf ut till mor o far.. åt lite middag o fika på liute tårta o sådär.. min farmor o pappas syrra var oxå över för o busa lite me grabbarna.. =)  sen blev det att kolla på tv o bara slappa där.. o sen sov vi över där...

på måndagen blev det att vara ute i det fina vädret.. grabbarna gick runt o inspektera ute hos mormor o morfar =)  min brorsas moppe var nog d intressantaste :) + traktorn .. sen spela vi lite boll oxå.. o utebandy :)
sen åkte vi hem. Rickie gck bort o hjälpe johan i huse..Jag gick o la mi skaplgt..

ja de var iaf lite av allt som hänt.. kan inte komma på alt o inte skriva om allt heller men nu vet ni iaf lite :P

Idag har jag vart nere på af o skrivit in mig..
sen ahr ja kollat lite jobb och utbildningar...
nu fick vi besök skriver mer en annan dag =)

pus puss





Kommentarer
Postat av: spadis

Tack sofia! Äntligen ett inlägg! Har kollat massor varje dag! Tur att du fick lite skäll av mig =) pussis på dig korvis <3

2009-04-14 @ 19:21:06
URL: http://sofia89.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0