hej hej

idag har vi plockat lite hät hemma på morgonen .. blev inte så jöttemkt gjort hehe :P sen har vi vart ute i solen o guttat oss =)  Sn runt två kom lilla bellis hit.. skulle vara barnvakt en stund så S o J skulle få lite gjirt... gick hur bra som helst o hon är alltid så glad o snäll..sen gick vi bort till s & f o tog en fika.. sen blev man kvar där en stund...barnen tyckte d var intressant.. dom såg en maskin som höll på där o sen är ju hela deras trädgård full med jord o d var spännande =) När vi kom hem igen runt 18 städade mannen här hemma.. ja ni hörde rätt.. d var Rickie som fixa d idag .. hur skönt som helst o slippa npån gång! jag laga mat åt barnen o sen fixa dom för sängen.. tog lite disk o sådär...o sen efetr ja lagt barnen tog ja ett mysbad..ansiktsmask, hårinpackning , olja o sen ett halvt glas vin.. de var jätteskönt! var ett tag sen ja tog ett sånt bad =)

Nu är R iväg igen till johan...dom skulle fixa lite där borta i läg...jag sitter här o ska la kolla tvn eller nåt.,. är trött så aksnke går o lägger mig :S

föresten pröva vi inte sängarna igår.. jag mådde dåligt på kvällen o hade feber ..den bara kom på kvällen o var borta imorse :S jättekonstig feber :S o ikväll ska vi inte fixa d heller... vi har sagt d att vi bda vill vara med första gånegn vi prövar..så på söndag tror jag nog d blir =)

ne gott folk nus ka aj hitta på någe vettigare än o sitta här o skriva...

puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0