dags igen?

kanske dags för en uppdatering.. har inte redigt haft ork o skriva i bloggen även fast ja tänkt göra d flera grg hihi :P orkar inte nu igentligen men tvinga mig hit hehe :P

Nu ska vi se vad som har hänt sen ja skrev sist då..

Lördagen åkte jag o sofie ner till viken.. jättetrevligt hade vi.. skönt o komma iväg var sjukt länge sen man umgicks med sofie utan barn o karlar ..vi sjöng singstar o sen var vi på davidsson o skaka lite rummmpa ;) 

Söndagen blv de mest o slöa..vädret var rätt tråkigt så blev inte så mkt att avra ute heller ..men d var mys o bara vara inne med barnen oxå .. har ju mestadels vart ute d senaste dagarna då solen tittat fram...annars minns ja inte redigt vad vi gjortde mer igår :O

Idag har jag städat o diskat o tvättat o ja vet inte vad.. var massa disk från i helgen.. 3 maskiner har ja kört + handdiskat en del...vi hade ju besök både fre o lörd o grilla så d gick ju åt lite tallrikar o glas o allt o vi hade ingen lust o diska i lörd därför blev d en hel helgs disk o ta idag.. inget kul hihi men jag överlevde nog.. tror jag? ;) 3 masniken tvätt oxå för den delen... sjiiit så mkt d blir o göra när d har vart fint väder man bara struntar i allt o är ute ist :) tvätthöhen blir stor o diskbänken oxå :)
men barnen älskar verklgen att avra ute o jag oxå .. måste verklgen skaffa sandlåda åt dom hiih dom gräver ju i grusgången så d skulle nog uppskattas =)
Annars så har mamma vart ghär en stund idag...
O sen har vi vart o träffat våran präst o bestämt psalmer o vem som ska göra vad o så.. fick även reda på att hon är blind.. måste vara tråkigt o inte kunna se barnen man döper.. men som sagt vill man vara präst så ska ju inte d få hindra att man inte kan se barnen...tror iaf att dopet kmr bli bra prästen verkade trevlig .. o  så sa hon det att d var lungt om barnen sprang omkring lite så vi inte behövde känna att dom skulel aar i famnen hela tiden.. o d var skönt o veta för 1,5 åringar brukar ju ha en dendens o bli rastlösa av o sitta still hihi :P
sen efetr det åkte vi o handla lite på city g .. o sen blev d fam annorlunda..
nus ka vi plocka av lite här hemma o sen sooova :)
imorgon blir d dagis igen för busarna ..kul för dom men tråkigt för mig :P men hoppas d e sool då ska ja unna mig en långpromenad för mig själv.. blir kanske en med grabbarna efetr ja hämtat dom oxå =) myyyys.. beror ju lute på -- svärmor skulle ev komma upp o fira R..

mjo ja orka ju skriva lite iaf :)

ha d bra pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0