Ändrar mig..

sorry ändrar mig angående vädret... alla tråkigt fula moln bara försvann o d blev hur soligt o fint som helst.. me liiiiiiiiike!!

Så efetr jag hade hämtat barnen på dagis satte vi oss ute på en film och åt mellis ... myspicknick  (L) efetr d låg ja kvar på filten o njöt  av väörmen.. måste vara många + i solen idag! phuu.. barnen lekte iaf på tomten..sen efetr et tag ville barnen gå in så då får man offra sig...nu leker dom på sitt rum.. är osams väääldigt ofta! dom ska ju ha samma saker hela tiden! sen är dom lite trötta då som inte sovit middag. ska iaf försöka hålla dom vakna hela dagen till kl 19 ... men d ska nog gå bra bara att dom lär bvara skitgrinibga fram åt kl 18.. men men dom aksnek lär sig att sova på dagis då :)

nu ska jag gå o sätta mig hos barnen o leka liteee .. bruuum bruuumm :)

/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0