Titt på lgh + Hos ullis..

Igår var vi hos ulllis.. fullt med barn hiihi :)

Efter det blev d en titt på vår lgh..o nu längtar man ännu mer :) men till i slutet av nov trodde hon att hon skulle vara ute..Nu är d bara ringa hnab o be om lite ny färg/tapeter... rätt ok tapeter men ja vill ha mitt gråa vardagsrum + att hakllen hade blivit en fläck.. visserligen går den o dälja men ja gilla inte färgen så den ska vi byta..barnens rum var lite ljust blått så d får vara.. ska köpa lite wallies o fixa till lite så d blir nog bra.. 3 :e sovrummet får vara.. o köket får vara.. d var så fula tapeter där så dom blev snygga ahah :D nae men de var rätt cooolt.. o rätt annorlunda så d får va..bara ja får mitt gråa vrd rum så e ja nöjd :) O hon som bodde där var jättetrevlig.. vi skulle få hennes tvättmaskin, diskmaskin o ett extra kylskåp/frys bara för att hon inte orka släpa med det o d redan fanns på hennes nya place.. shyyyst! nu slipper vi lägga pengar på det efetrsom vi ändå tänkt skaffa de!

Var även på city gross..köpte typ mest saker till barnen jag fick ett par strumpor oxå efetrsom alla gnäller på att mina e trasiga hiih :)

Ikväll blir det hem, i helgen blir d ev bamse/fia/martin.. rickie skulle fixa lite med bilen..ja o sen massa mys/bus :)

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0