Bloggdags igen!

Kom precis hem från svärmor, hjälpt henne med datan hiih :)

Barnen sover gott i sina sängar o ja satt mig här en stund.

Har inte direkt ngt vettigt att skriva..

Helgen var lugn..

I fre vart jag lite firad ..
i lörd var vi hos rickies mormor o morfar, hans morfar har ju ramlat ner frn taket så vi var tvugna o titta till han lite :) men efetr omständigheterna mådde han rätt så bra.
sönd var vi hos johnny o sanne nästan hela dagen..blev middag / fika o sådär..
Igår var det lungt..lite städ, men mestadels mys/bus med grabbarna..
Idag skulle vi på öfs men vi vakna kl 9 o då kände ja att d inte var så stor mening att börja fixa sig för det.. Glömde ju självklart sätta klockan...får se till att komma ihåg d nästa tisd.. ska nämligen vara fotografering..kan ju vara lite kul =) När barnen vaknar blir det nog en promenix i vagnen .. eller om vi tar baksidan idag.. inte bestämt mig än.. men dom sover nog ung en timme till så hinner ju bestämma mig :)

O så e ja rätt piss på edsbruk! Nu har vi sagt till att vi ska flytta o efetrsom vi inte har ngt kontrakt att säga upp så kan d ju omöjligt vara uppsägningstid.. men jo visst nu ska vi betala i 3 mdr till..för en lgh som inte ens är vår..igentligen..ajja skitsamma blir dubbelhyra men d klarar vi så är väll bara görat antar jag.. suck...

Åh snart kmr bebisar ut :) har ju två vänninor som kmr få ung samtidigt.. massa mysigt!! Ska bli så spännande o se vad det blir för ngt :) man kmr ju inte bli litte nojjig på en bebis till hihi :) men som sagt OM vi ens ska ha fler så tar de ett par år..Som det är nu är jag nöjd.. två underbara barn..det räcker absolut.. men vem vet när man blir några år äldre kanske man har andra önskningar ihih..

Idag skicka jag iväg min jobbansökan oxå.. hmm jag är verkligen helt värdelös på o skriva sånna.. USCH men jag håller tummarna för fullt.. Det är inget jobb jag igentligen vill ha men kmr passa alldeles utmärkt nu innan vi fått barnomsorg osv..o ja kan absolut jobba där tills jag kmr in på den utbildningen jag vill gå..

Ne nu ska ja sätta mig o läsa lite bok.. just nu läser jag flickan me d röda skorna.. handlar om ett barn som dör i cancer.. hon får diagnosen vid 3 års ålder..usch hemskt!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0