Återblick igen

Hopp då ska man försöka minnas tillbaka d dagar ja inte skrivit då...

Vi tar från helgen.. i fre var vi o kolla på lite barnvagnar o till slut köpte vi en :) svängbara hjul hade den precis som jag ville :) det var d ända krav ja hade haha :P O senare på kvällen sålde vi vår gamla .. ihih :P vi kom hem rätt sent så blev mest o ta d lungt..

Lörd var vi med bamse o fia.  Gubbarna höll på med veden .. efter det bar det av till vvik.. åkte i bamses o deras nya bil :) Jätteskön var den hiih :) kul oxå att man kan åka iväg allihopa tillsammans.. aa fast snart går ju inte det längre när bebis nr 2 kommer.. vi får helt enkelt skaffa en 8 sitsbil :D

sönd blev mest lugn..gick till rickies mormor o morfar o fika..o på hemvägen börja d regna.. brrr var jätteblöt o kall när ja kom hem.. tänk o få va barn o sitta under regnskydd ahha :D

mån åkte vi till vvik o shoppa.. köpte lite kläder till mig, lite till barnen, täcken/kuddar till barnen och överkast + prynadskuddar till oss..så då vart man fattig igen hihi naevars inte så farligt hehe man måste ju vaar smart o spara så d räcker hela månaden vilket ja alltid gör skulle känna mig så dålig o inte ha pengar kvar innan man fått nya. Vilket min sambo inte är lika bra på ;) hiihih

idag skulle man gått till öfs men barnen är sjuka.. förskylda.. o dom sov inget bra under nappen då näsan vart täppt så vi fick bli hemma.. men men kanske blir att man går nästa g hih

so far so good...

ÅHHH snart flyttar vi oxå :D:D:D ska snart sätta igång o packa på redigt.. har ju abar packat småskit än sålänge hehe..
vem vet kanske får flytta in redan om 3-4 v hih..

Nu ska jag dricka te.. o kanske ta sig en frukt.. eller macka .. hiih...

Älskar Rickie, Liam & Noel såå högt! <3<3<3<3

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0