Hej hopp i värmen!

Är det inte underbart? :)   fast man vid visse tilfällen känner att det är lite för varmt,,, hiih...


veckan o helgen har vart jättebra... mestadels har man pysslat ute...

Barnen fick ju en pool av deras farmor i tors så det har blivit bad varje dag... + att vi åkt till stranden tors- sönd varje dag .. solat o myyyyst :)

I fre var jag o svärmor en sväng till falerum.. jag hitta ett par skor... sen en väska men köpte bara skorna... o ångra mig dagen efter haha.. men då åkte Jag o rickie dit o så köpte vi väskan hihi :P

På lörd kvällen var vi hos fia o bamse... även robban linus linda o frida var där..

Idag har vi vart vid stranden o latat... sen grillat hemma hos oss med bamse fia o robban...

Ikväll blir det ev att åka ut o fiska... bara se om vi får tag på en flytväst till...

Nu e ja o liam ensamma hemma.... rickie o noel kör ante till vvik..

nu ska jag inte skriva mer ska gå o busa med liam igen som vi gjort massor nu när vi vart ensamma.. även badat i poolen har vi gjort :) liam trivdes mkt bättre när man bada tsm me han.. annnars brukar han inet tycka d e så kul.. ... Får skriva mer en annan dag

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0