Hej Hej

jahopp då var man här igen :P

I torsdags åkte man juu upp till norrköping... till sofie o johan..blev kinamat <3 MUMS! im lovin it!! sen blev d en snabbis på stan sen hyra film...sen så skulle vi sova...barnen låg i barnvagnen o vi i sofie o johans säng...o barnen  trivdes verkligen inte! vakna hela tiden så till slut gav vi upp o tog våra täcken o kuddar o gick o la oss på köksgolvet.. inte d skönaste kan ja lova... men barnen sov gott .. heeeela natten...rickie hade tydligen oxå sovit bekvämt.. bara jag som e lite känslig haha :D sen på fre gick vi en runda på stan... ja köpte en mascara o sen så köpte vi 2 leksaker till barnen .. men dom får dom på ettårsdagen.. shit de e lite mindre än 2 månader tills dom blir 1 år... det har gott otroligt fort!!!

PÅ fre kväll åkte vi till mor o far... fick grillade spett :) mums d oxå! :)  efter d blev d fika hos min farmor.. sen soooova! :P

o idag åkte vi hem...städat lite o så,.. rickie o johan skulle ju ut o fiskat men d blev inte av... vädret var ju inte för kul heller... men d får dom göra en annan g...

O imorgon åker älsk :(:(:( han ska ju upp till norrköping o jobba.. men mamma kmr hit o hller mig sällskap hihi...

O på tisdag tror ja det blir så ska vi hämta min nya mob :) Hoppas den e bra =)

sen på tisd följer ja nog me morsan hem.. o då skulle la rickie komma dit på ons efter jobbet men om man tänker efetr e d kanske elite onödigt? efetrsom hans ka jobba i norrk på tors oxå sen på fre e han ju ledig...onödiga soppapengar baar för att man ska ses en dag tiidigare?  men ändå ... vi får se hur man känner på ons hihih

Så nu blir vi ev norrköpingsbor igen... hmm längtar inte precis! men som sagt vi får se...

för övrigt tycker jag att solen kan komma tillbax... skulle ju inet skada...trött på detta tråkiga väder!!!

ajja... nu e linus här så kanske ska ut o hälsa heheh

Först måste ja ju bara säga att jag har blivit galet förälskad i cavalier charles king spaniel en sån SKA jag ha nån g i framtiden.. snaaaaaaart! ska lägga ut en bild ni måste erkänna att de e vääärldens sötaste små gulliga bäääsar :)

SOOOOOO SWEEAT!!  Swweeaatii.. (L)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0