Hallo.

Jaha vad har man för vettigt att skriva idag då? .. inte så mkt vettigt kanske ihih :)

Var ju o fiska i söndags... ja satt där i båten o sa lite kaxigt till rickie o robban... Nu ni grabbarn ska ni se att ja får upp en 95: are.. eller iaf den största för kvällen... helst ska det bli en gös men bara den e störst så e ja nöjd.. bara ett tag efter ja sagt detta rycker det som satan i spöt.. ja skriker till grabbarna.. stanna båten tror ja har fastnat ..(haha) o ja börja veva men linan åkte ju innåt så ja borde ju inte sitta fast... men det går tröööögt satan o upp kmr den äckligaste fisk ja sett som sprattkla satan.. en 95:are! o  ingen slog mig haha :) ganska cooolt iaf efetrsom jag sa så hehe :P o ni skulle sett mig... ja var livrädd... hmm .. för en fisk!?!?! ajja den hoppa ju nästan på mig ;:;) haha

Igår var ja barnvakt åt martin medan fia o bamse var på ultra :) så den 6:e nov trr ja BF var om ja inte minns fel :) aa men iaf det gick bra... ända tills martin blev trött.. det var inte populärt att sova borta o d kan man ju förstå men han somna till slut iaf ihih :)

Idag har vi vart en sväng till vvik.. handlat o såå...

Annars har vi latat o solat o badat .. De e underbart!

Imorn ska rickie besiktiga bilen.. får se hur det går... hoppas bra! Sen om d blir väder blir de nog sol o bad...

Tors... BVC runt 11.. sen student runt 14..o studentmiddag o så efter :)

Fre stannar vi ev på landet annars ska vi umgås me sofie o johan.. men vi får se.. va ju ett tag sen man var på landet o umgicks me dom...samtidigt som de vore kul o trevligt att umgås me sofie o johan.. så d e lite svårt val...

Just nu sover barnen.. o rickie äör o fiskar... ja ska nog lägga mig.. lite småseg ...men blir nog lite tv först =)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0