sova? eller sex & the city?+ Ettårtårtan?!?!

De e frågan.
Är trött.
Men vet att jag ändå inte kmr kunna somna på ett tag.
Ska man se sex&the city o sen veta att man inte kmr kunna somna direkt efter det heller?
Åh älskling KOM HEEM <3
Jag ligger o tänker.. men han ligger ju där.. han sover bara df d e så tyst...men d funkar inte d heller...

ja usch ja.. hm va har hänt mer idag då? efetr att svärmor vart här...

Tog hand om disken, plocka alla barnens leksaker... som efter 5 min sedan låg huller om buller på golvet igen... ÅHHH vill att dom ska ha ett eget rum NU! där deras saker kan ligga huller om buller hela dagen o att man plockar upp d på kvällen... Nu ligger dom i vardagsrummet överallt.. o ja får gå o plocka upp lite av d emmelanåt..annars går ja o stör mig påt! ja menar d räcker la att dom leker me några saker samtifigt... inte alla!

Så df vill ja flytta till större.. Nu...

O sen har ja kollat på tårtor till grabbarna fyller ett år... Ja ville ha en sån där bild på barnen men då har dom semester nu o kan inte börja leverera förens vecka 31.. vilket betyder samma v dom fyller.. tänk om d e massa beställningar o min inte hiner komma fram? så d projektet blev nog nerlagt...

NGN förälder eller alla andra oxå föresten som har ngt förslag på en god tårta till ettårsdagen? Några tips.. hur gjorde ni era.. osv??  :) alla svar från vem som uppskattas :)

NU börjar sex and the city... börjar kolla på d så får vi se hur denna dagen slutar sen.

Gonatt iaf!



Kommentarer
Postat av: Sofie

jag saknar min pojk oxå.. de e jobbigt.. suck.. de e ju iofs värre för dig som inte är van att han e borta flera dagar.

2008-07-08 @ 23:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0