har precis...

lagt barnen .. så fort dom somnat helt ska ja hoppa i badet .. har redan duschat o så idag men är frusen och då är det skönt at bada hihi :P

grabbarna håller på ute i baren... förhoppningsvis blir dom klar med den idag :) eller rättare sagt.. ikväll..jag hoppas det blir bra iaf :D jag bad ju rickie bygga en bar åt mig ute i boden.. men som vanligt klarar min man inte av o göra saker själv o måste be andra...skulle nog tro att det är johan som stått för den största delen av arbetet men så är d o ha en lat karl ;) haha...

annars har dagen vart lugn.. på morgonen städa jag litegrann.. som för övrigt inte syns längre :S suck.. sen kom svärmor över på en fika.. o brorsan..åkte till hageby centrum.. kolla igenom hm en snabbis.. ska köpa vax till ögonbrynen men d kosta lixom 145 spänn o d tyckte ja var lite dyrt för en pytteliten flaska... men när jag kom hem ångra ja mig att ja inte köpte det,,, får bli en annan dag vi är iväg på en affär...skulle även köpa fransfärg igen då det börjar gå ur men d blev inte av heller.. köpte ju på rusta förra gången o d var halva priset där mot hm så blir att åka dit ist...

nu ska jag gå o tita om barnen somnat,,,

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0